sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Premiu



 N-am facut nimic deosebit sau minunat ca sa merit acest premiu. Totusi l-am primit si iti multumesc Laura ca te-ai gandit la mine.
Premiul este insotit de trei intrebari:
Care este reteta mea preferata de mancare postata pe blogul meu  ?
Sarmalele in foi de varza.
Care este desertul preferat postat pe blogul meu ?
Cozonacul cu multa nuca.
Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati ?
Ciorba de burta si fructe de mare.


Acest premiu il voi da cu drag mai departe urmatoarelor bucatarese, alese la intamplare:
Dana
Sidy
Elena
Medi
Daniela







7 comentarii:

  1. Cu placere Silvia, ba ai facut ceva deosebit, ne incanti privirea cu preparatele tale atat de aratoase si gustoase :))) Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru ca te-ai gandit si la mine..
    Merg sa te trec si pe tine la Premii.
    Te tzuc cu mult drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc si eu, imediat te adaug si eu in postarea mea! te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru vizita facuta la mine in bucatarie si multumesc din suflet pentru ca te-ai gandit la mine oferindu-mi acest premiu.
    O zi si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu mult drag, Maria! O saptamana frumoasa si tie si spor in bucatarie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un premiu oferit cu toata dragostea te asteapta sa-l ridici.Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos, Maria! Deja intru la idei... atat de multe premii intr-un timp asa de scurt... Pup!

    RăspundețiȘtergere